11 de març de 2023

Aquest 11 de març s’ha celebrat la segona «Lliçó de literatura anglesa» amb el professor Miquel Berga, sobre les Revoltes frustrades a la Granja dels Animals de George Orwell.

La Fundació Tom Sharpe amb la col·laboració de la Biblioteca de Palafrugell i la Fundació Josep Pla organitza aquest cicle de lliçons de literatura angles. La primera conferència va anar ha càrrec de Pere Gifra Adroher, professor de la Universitat Pompeu Fabra, ens ha parlat sobre sobre l’obra de Jonathan Swift i els llibres “Els viatges de Gulliver” i “Les modestes propostes”.

El dia 18 de març es farà un homenatge a Vicenç Pagès a la Biblioteca de Palafrugell amb Miquel Berga, Antoni Puigverd i Josep Lluch, també es presentarà el llibre de contes L’altre Regne (Editorial XXX, 2023) de l’escriptor britànic E.M. Foster, amb introducció de Vicenç Pagès.