La Fundació Tom Sharpe renova conveni amb l’Ajuntament de Palfarugell

Categoria: Uncategorized @ca
30 de setembre de 2019

L’Ajuntament de Palafrugell i la Fundació Tom Sharpe, han renovat el conveni de col·laboració per donar visibilitat del pas de l’escriptor britànic per la localitat gironina, on va residir l’última etapa de la seva vida.

El pacte, signat per l’alcalde de Palafrugell, sr. Josep Piferrer, i la Presidenta de la Fundació, dra. Montserrat Verdaguer, busca donar visibilitat al material que va deixar el novel·lista. Es troben des de documents, originals de la seva obra i guions de les aportacions cinematogràfiques, fins a cartes, fotografies i pipes.

L’aportació municipal també servirà per impulsar les activitats organitzades per la Fundació, com presentacions de llibres, taules rodones, clubs de lectura i conferències.