Dimecres 2 de juny

El Teatre Municipal de Palafrugell ha acollit un any més l’entrega dels premis del Concurs escolar de redacció en llengua anglesa Tom Sharpe. Enguany arribaven a la 4a edició. S’han presentat 40 redaccions.

La Fundació Tom Sharpe, juntament amb l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell, organitzen anualment el concurs dirigit a alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat.

Un any més calia que les redaccions comptessin amb un to humorístic i sarcàstic, partint de la temàtica “A peculiar customer”. L’objectiu del concurs és difondre, entre les generacions joves, un interès viu per la literatura anglesa.

L’entrega va comptar amb la presència del tinent d’alcalde de Palafrugell, Joan Vigas, la regidora d’Educació , Mónica Alcalá, la presidenta de la Fundació, Montserrat Veraguer, i les responsables de l’Àrea d’Educació del Ajuntament, Nuria Aupí i Bàrbara Romero.

Els guanyadors de 4t d’ESO han estat Manuel Rosa Serrano per part de l’INS Baix Empordà, Martina Escolar de l’INS Frederic Martí Carreras, Anna Salvadó de l’Escola Sant Jordi i Mireia Costas per part del Centre Prats de la Carrera. Els guanyadors de 1r de Batxillerat han estat Siham Dahnoun de l’INS Baix Empordà i Virgina Gómez de l’INS Frederic Martí Carreras.