Dilluns 20 de gener

L’Associació juvenil Els Trompats ha organitzat el Cicle de Conferències “Llavors de Convivència” a Palafrugell. Durant dos dies, diferents ponents i experts van passar pel Museu del Suro per parlar de la igualtat, diversitat i, sobretot convivència. Carme Fenoll, Patrona de la Fundació Tom Sharpe, va oferir una magnífica conferència sobre la Convivència entre diferents ideologies i races i la importància de la Cultura i la Lectura a l’Auditori Miquel Vincke i Meyer del Museu del Suro de Palafrugell. També va remarcar que amb totes les Fundacions que hi ha, Palafrugell s’ha de convertir en un referent cultural de primera.