Premis

Divendres 29 d'abril

5a edició dels Premis Tom Sharpe

Un any més s’han fet entrega dels premis del Concurs escolar de redacció en llengua anglesa Tom Sharpe. Aquesta edició s’han presentat 40 redaccions.

Dimecres 2 de juny

4a edició dels Premis Tom Sharpe

Dilluns 2 de març del 2020

3a edició dels Premis Tom Sharpe

El Concurs escolar ja està consolidat a la ciutat. Aquesta edició s´han presentat 40 alumnes i està organitzat per l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell i la Fundació Tom Sharpe.

Dimecres 20 de febrer de 2019

2a edició dels Premis Tom Sharpe

La novel·la ‘Wilt’, de Tom Sharpe, comença quan Wilt surt passejar amb el seu gos, o més ben dit el seu gos el treu a passejar, perquè la seva dona Eva pugui fer els exercicis de ioga diaris. Amb aquest punt de partida es convidava a tots els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat de Palafrugell a participar al 2n Concurs de redacció en llengua anglesa Tom Sharpe.

Dijous 5 d'abril de 2018

1a edició dels Premis Tom Sharpe

Hi han participat més d’un centenar d’alumnes de l’Institut Baix Empordà, Institut Frederic Martí Carreras, Escola Sant Jordi i Centre Prats de la Carrera.