Premis

Dilluns 2 de març del 2020

El Concurs escolar ja està consolidat a la ciutat. Aquesta edició s´han presentat 40 alumnes i està organitzat per l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell i la Fundació Tom Sharpe.

Dimecres 20 de febrer de 2019

2a edició dels Premis Tom Sharpe

La novel·la ‘Wilt’, de Tom Sharpe, comença quan Wilt surt passejar amb el seu gos, o més ben dit el seu gos el treu a passejar, perquè la seva dona Eva pugui fer els exercicis de ioga diaris. Amb aquest punt de partida es convidava a tots els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat de Palafrugell a participar al 2n Concurs de redacció en llengua anglesa Tom Sharpe.

Dijous 5 d'abril de 2018

1a edició dels Premis Tom Sharpe

Hi han participat més d’un centenar d’alumnes de l’Institut Baix Empordà, Institut Frederic Martí Carreras, Escola Sant Jordi i Centre Prats de la Carrera.