3 de desembre de 2018

La Fundació Tom Sharpe, realitza al llarg de l’any activitats de diferents tipologies, com presentacions, xerrades, rutes, entregues de premis, entre d’altres. En aquest llistat us presentem les previstes per aquest any 2019.

GENER
17-Gener-2019 (dijous) 19h.
Biblioteca Castelló d’Empuries-Lectura llibre” Wilt”-Miquel Martin i Serra

FEBRER
9-Febrer-2019 (dissabte) 12:00

Biblioteca de Palafrugell-Presentació del llibre de Miquel Berga “Una aire anglès”, introducció de Guillem Terribas. Fundació Josep Pla-Fundació Tom Sharpe

20-Febrer-2019 (dimecres) 12.00
Teatre Municipal de Palafrugell. Lliurament del 2º Premi de redacció escolar en anglés Tom Sharpe.

Lectura dels premis per Danielle Balfour Jones

MARÇ
29-Març-2019 (divendres) 19.00
Biblioteca de Palafrugell
“Tom Sharpe, un novel·lista satíric vist pels seus lectors” A càrrec de Sebastià Roig i Miquel Martin i Serra, periodistes i escriptors, i Montserrat Verdaguer, presidenta de la Fundació Tom Sharpe

ABRIL

3-Abril-2019 (dimecres)

Xerrada en anglès sobre Tom Sharpe i la Fundació, organitzada per la U3A Costa Brava (The University of The Third Age) al Restaurant Sala Gran de Llofriu, a càrrec de Montserrat Verdaguer, presidenta de la Fundació Tom Sharpe.

7-Abril- 2019 (diumenge)
Ruta Tom Sharpe: Club de lectura Escola Sant Gervasi de Mollet del Vallés
Lectura “Wilt”.
Dinar Hotel Llevant

MAIG
24-Maig-2019 (divendres) 17.30
Biblioteca de Palafrugell
Recordant a Tom Sharpe
Els personatges esbojarrats de Roald Dahl. A cárrec d’Olga Cercós. Activitat infantil i familiar.

JUNY
17-Juny-2019( dilluns) 19.00
Biblioteca de Hostalric- Lectura” Wilt”- Miquel Martin i Serra

JULIOL
Visita sr. Yves Vanderhaeghen –The Witness-Pietermaritzburg(Sudafrica)

SETEMBRE

Asistencia a la décima edició de “La Risa de Bilbao”-Primer Premi va ser per a Tom Sharpe al Setembre 2009.
26-Setembre- 2019-(dijous) 19.00
Biblioteca Riudellots-Lectura “The Gropes”-Miquel Martin i Serra