Dijous 26 setembre

Convidats per la Biblioteca, s’han trobat els representants de la Fundació Tom Sharpe amb un Grup de Lectura, per parlar tant del llibre “Els Grope” com del seu autor, Tom Sharpe.

La Dra. Montse Verdaguer, Presidenta de la Fundació, va fer una breu biografia de l’escriptor, centrant-se en com va escriure aquest llibre, condicionat per uns problemes de salut que patia. I de com l’obra està dividida en dues parts; la primera és la de la família Grope i la segona és la de la Wiley. En Miquel Martín Serra, escriptor, va resumir l’obra de Sharpe, fent especial èmfasi en l’obra “Els Grope”. Per part seva Fedra Delgado, informàtica personal del Tom, va explicar algunes anècdotes de l’autor.

A partir d’aquí, la tertúlia fou oberta. Com en totes les trobades, queda palesa la capacitat de crítica social de Tom Sharpe, vestida amb el seu sentit de l’humor irònic i irreverent.