Dilluns, 1 de juliol

El grup de lectura de la Biblioteca de Palamós va convidar representants de la Fundació Tom Sharpe per tractar el llibre “Wilt” i el seu autor, Tom Sharpe.

La dra. Montserrat Verdaguer, presidenta de la Fundació, va fer una breu biografia de l’escriptor Tom Sharpe. Miquel Martín, escriptor, resumeix l’obra de Sharpe, fent especial èmfasi en l’obra “Wilt”, que va ser la que va centrar la tertúlia. Fedra Delgado, informàtica personal del Tom, va explicar algunes anècdotes, entre elles, una situació viscuda per Tom Sharpe que el va inspirar per escriure Wilt, una situació força delirant, com bona part del llibre.

I a partir d’aquí va tenir lloc una tertúlia oberta on va quedar palesa la capacitat de crítica social de Tom Sharpe, vestida amb el seu sentit de l’humor irònic i irreverent. Entre els assistents s’hi trobava una persona que havia conegut personalment a Tom Sharpe, i que va explicar la seva vivència.