Dilluns 2 de març

El Concurs escolar ja està consolidat a la ciutat. Aquesta edició s´han presentat 40 alumnes i està organitzat per l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell i la Fundació Tom Sharpe.

L’humor era el punt de partida de les redaccions que s’han presentat a la 3a edició dels Premis Tom Sharpe de Palafrugell.

El concurs està dirigit a alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat. Aquest any han participat 40 alumnes diferents. L’objectiu de l’esdeveniment és crear i difondre un interès viu per la literatura anglesa entre les generacions joves.

El lliurament ha estat coordinat per Núria Aupí, cap de l’Àrea d’Educació, i han fet l’entrega l’alcalde de Palafrugell, Josep Piferrer, la regidora d’Educació, Mònica Alcalà, i la presidenta de la Fundació Tom Sharpe, Montserrat Verdaguer.

Els guanyadors de 4t d’ESO han estat Léonard de Blonay per part de l’INS Baix Empordà, Sofia Garrido de lNS Frederic Martí Carreras, Clara Sayols de l’Escola Sant Jordi i Noemí Ruabu per part del Centre Parts de la Carrera. Els guanyadors de 1r de Batxillerat han estat la redacció My uncle’s unforgettable introduction to the family de la Liliu Martínez de l’INS Baix Empordà i la redacció A brief idiot’s guide to today’s world de Lídia Torrecillas per part de l’INS Frederic Martí Carreras.