Actualitat

Divendres 29 d'abril

El divendres 29 d’abril va tenir lloc el lliurament de la 5a edició del Premi Tom Sharpe, organitzat per l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell i la Fundació Tom Sharpe. El concurs és una eina per reconèixer el coneixement de la llengua anglesa entre els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del municipi. Aquest any s’han presentat 40 redaccions finalistes.

Una edició més els i les alumnes havien de presentar les redaccions amb l’única condició d’utilitzar el to humorístic i sarcàstic, característic de les obres de Tom Sharpe. L’objectiu del concurs ha estat la de crear i difondre un interès viu per la literatura anglesa entre les generacions joves.

Josep Piferrer, alcalde Palafrugell, Mònica Alcalà, regidora d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell, Montserrat Verdaguer, presidenta de la Fundació Tom Sharpe, i Núria Aupí, cap de l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell, han estat els encarregats de lliurar els reconeixements als guanyadors, en un acte al Teatre Municipal de Palafrugell.

Els guanyadors de 4t d’ESO han estat Irene Margherita Campolo per part de l’INS Baix Empordà, Duna Lledó García de l’INS Frederic Martí Carreras, Pau Marimont Pellicer de l’Escola Sant Jordi i Iris Casas Barrera per part del Centre Prats de la Carrera. Els guanyadors de 1r de Batxillerat han estat Isaac Peña Estapiña de l’INS Baix Empordà i Mireia Costas Tulla de l’INS Frederic Martí Carreras.