18 de maig

El divendres 12 de maig va tenir lloc el lliurament de la 6ena edició del Premi Tom Sharpe, organitzat per l’àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell i la Fundació Tom Sharpe. El concurs és una eina per reconèixer el coneixement de la llengua anglesa entre els alumnes de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat del municipi. Aquest any s’han presentat 40 redaccions finalistes.

L’objectiu del concurs és crear i difondre un interès viu per la literatura anglesa entre les generacions joves. En aquesta edició han participat l’Institut Baix Empordà, l’Institut Frederic Martí Carreras, l’Escola Sant Jordi i el Centre Prats de la Carrera. A l’entrega de premis hi van assistir Montserrat Verdaguer, presidenta de la Fundació Tom Sharpe, l’alcalde de Palafrugell, Josep Pifarrer i altres representants municipals.

Els guanyadors de 4t d’ESO van ser Milagros Elena Oliver Agüero de l’INS Baix Empordà, Cèlia Sánchez Morató de l’INS Frederic Martí Carreras, Paula Jiménez Hernández de l’Escola Sant Jordi i Rita Sànchez Paguina del Centre Prats de la Carrera. Mentre que els guanyadors de 1r de Batxillerat van ser Cristina Espada Millán de l’INS Baix Empordà i Manal Nouihal Lehnyne de l’INS Frederic Martí Carreras.