18 de febrer de 2019

Ràdio Palafrugell entrevista la doctora Montserrat Verdaguer per parlar de la Fundació Tom Sharpe. La presidenta de la Fundació Tom Sharpe va visitar els estudis de ràdio per parlar de l’actualitat de la Fundació. En primer lloc, Montserrat Verdaguer va explicar com es van conèixer amb Tom Sharpe, a l’Hotel Llevant, i com la relació es va fer més estreta a partir de la relació metge-pacient que van mantenir. En el testament, Tom Sharpe va decretar a Verdaguer marmessora de tot el seu llegat i com a persona encarregada d’escriure la seva biografia. Aquest fet va donar lloc a la creació de la Fundació.

D’altra banda, amb la doctora Verdaguer també es va parlar de la 2a edició dels Premis Tom Sharpe en el que hi van participar tots els alumnes de 4t d’ESO i 1r de batxillerat dels instituts de Palafrugell.