Dissabte 26 de maig

El passat 26 de maig els membres del Club de Lectura de Serinyà van fer la Ruta del Mas Pla de Llofriu. La ruta va iniciar-se a la seu de la Fundació Josep Pla, i posteriorment el grup es va desplaçar fins al Mas Pla, on es va poder visitar la sala on Josep Pla escrivia. Finalment el grup va visitar la part de la Fundació Tom Sharpe té dipositada a Llofriu.

Dolors Agustí Angelats, secretaria de l’Ajuntament de Serinyà i Montserrat Verdaguer Clavera, presidenta de la Fundació Tom Sharpe a l’espai que la Fundació Tom Sharpe disposa a Llofriu.