Actualitat

7 de març de 2023

La Fundació Tom Sharpe, representada per Montserrat Verdaguer, va participar el passat 7 de març, a Banyoles a la trobada “Fem xarxa, creem oportunitats! La trobada de les fundacions culturals de Girona”, un acte que va reunir diverses fundacions gironines de diversos àmbits del sector cultural, així com a representats de l’administració autonòmica i local.

L’esdeveniment, organitzat a les instal·lacions de la Fundació Lluís Coromina, va comptar amb la participació de representants de fundacions culturals d’àmbits molts diversos, com ara el cinema, la música, el teatre, els museus o la literatura, entre d’altres. Els assistents van tenir l’oportunitat de conèixer altres entitats del sector, inspirar-se amb els projectes presentats i explorar possibles vies de col·laboració.

Durant el primer bloc de la trobada sis fundacions van compartir projectes inspiradors i les claus que els han permès impulsar-los i assolir els seus objectius. La segona part de la jornada es va centrar en les taules de treball “Reptes, barreres i propostes de solució”, un format que va fomentar el treball en equip i l’intercanvi de coneixement amb l’objectiu que les fundacions compartissin iniciatives i recursos, alhora que exploraven possibles solucions que els ajudessin a afrontar els seus reptes.