Tom Sharpe, Novel·lista satíric i fotògraf

La Fundació Tom Sharpe
és una entitat sense ànim de lucre que es dedica
a l'estudi i promoció de l'obra literària de l'escriptor a nivell internacional.

També es qui gestiona tot el material que va deixar l'escriptor, que va des de documents, cartes, fotografies, càmeres fotogràfiques, màquines d'escriure... fins a pipes de fumar. La part documental està formada per manuscrits originals de les seves obres, amb les diferents versions i esborranys, i els guions de les adaptacions cinematogràfiques i televisives de les seves novel·les, tots ells amb anotacions manuscrites de l'autor.

Fundació Tom Sharpe

Salvador Oliva habla de “Ricard II, l’obra mestra menys coneguda de Shakespeare” en la 4ª conferencia del ciclo «Shakespeare avui»

Fundació Tom Sharpe

“Shakespeare avui, Visions actuals de Shakespeare des de la teoria i la pràctica teatrals”