21 de gener

Des de la Fundació Tom Sharpe hem organitzat el Cicle “Lliçons de Literatura anglesa”, amb la col·laboració de la Fundació Josep Pla i la Biblioteca de Palafrugell. En aquest cicle, diferents experts ens parlaran sobre la influència de la poesia en diferents àmbits: en la pintura, en les ciutats i en la història.

📍Lloc: Biblioteca de Palafrugell – Sala Polivalent

1. POESIA i PINTURA: AUDEN /BRUEGHEL, a càrrec de Miquel Berga (professor de la UPF i escriptor).

📆 Dissabte 2 de Març de 2024, 12.00h.

1. POESIA i HISTORIA: WILFRED OWEN i LA PRIMERA GUERRA MUNDIAL, a càrrec de Pere Gifra (professor titular de la UPF).

📆Dissabte 16 de Març de 2024, 12.00h.

1. POESIA i CIUTAT: LONDRES , a càrrec de Jordi Llavina, escriptor, poeta i crític literari.

📆 Dissabte 23 de Març de 2024, 12.00h