29 d'abril

A partir d’aquest 23 d’abril de 2024, l’escriptor Tom Sharpe té un espai permanent a la Biblioteca de Palafrugell, concretament a la seva Sala Polivalent. Allí s’hi troben fotografies, llibres i objectes personals del escriptor.

A partir d’aquest 23 d’abril de 2024, l’escriptor Tom Sharpe té un espai permanent a la Biblioteca de Palafrugell, concretament a la seva Sala Polivalent. Allí s’hi troben fotografies, llibres i objectes personals del escriptor, com una màquina d’escriure, una càmera fotogràfica o vuit plomes i bolígrafs, entre altres.

Aquest espai té la intenció de seguir exhibint objectes relacionats amb la figura de Tom Sharpe, juntament amb alguns dels seus pertinences personals, els quals ja havien estat exposats anteriorment a l’Hotel Llevant de Llafranc, lloc on el britànic va passar llargues temporades.

Durant l’acte d’inauguració de l’espai, l’alcalde de Palafrugell, el senyor Juli Fernández, va ressaltar el gran valor de les Fundacions a Palafrugell i la intenció de que la vil·la de Palafrugell es converteixi en un referent cultural a tot el país. Per la seva banda, el director de la Biblioteca, el senyor Joan Soler, va parlar de les activitats de la Biblioteca, activitats que l’any passat van visitar més de 4.000 persones.

Espai Tom Sharpe Espai Tom Sharpe Espai Tom SharpeEspai Tom Sharpe

La directora de la Fundació Tom Sharpe, Montserrat Verdaguer, va manifestar el seu agraïment al Consistori de Palafrugell i a tot el personal de la biblioteca pel seu interès i per haver aconseguit que la Sala Tom Sharpe estigui ubicada al bell mig de Palafrugell, en un lloc molt vistós i concorregut.