Dissabte 13 de febrer

A la reunió del Patronat es va procedir la signatura del conveni de col·laboració entre la Fundació Tom Sharpe i l’Hotel Llevant de Llafranc. A més a més, de la creació de l’Espai Tom Sharpe, amb l’Ajuntament.

El 13 de febrer de 2021, a la Reunió de Patronat de la Fundació Tom Sharpe es va procedir a la signatura del Conveni de col·laboració entre la Fundació Tom Sharpe i l’Hotel Llevant de Llafranc per crear la “Sala de Lectura Tom Sharpe” amb llibres, fotografies, màquines d’escriure… En aquest espai, també es faran conferències sobre literatura i biografies amb la col·laboració de la Universitat de Girona, entre d’altres.

A més a més, s’ha aprofitat l’avinentesa per crear l'”Espai Tom Sharpe” a Llafranc, amb l’aprovació de l’Ajuntament.